8 Eylül 2016 Perşembe

GARNIER BB CREAM GÖZALTI ROLL ON


BB krem ile tanışmam bu zat-ı muhterem ile oldu. Yazın başında almıştım. Yazın cildimde pek fazla ağır ürünler kullanmadım. Gözaltlarımı da kapatmak için Garnıer Bb Kremini aldım.

Bir önceki yazımda Flormar Perfect Coverage Lıquıd Concealer dan bahsetmiştim. Eğer o yazımı da merak ediyorsanız   http://nagiminyasami.blogspot.com.tr/2016/09/gozalti-kapaticisi-flormar-perfect.html#more tıklayabilirsiniz.




Garnıer Bb Krem Gözaltı Roll-on 'undan kısaca görüşlerim;

  • Çok hafif bir yapısı var.                                     
  • Nemlendiriciye ihtiyaç duyulmadan uygulanabiliyor.                                                 
  • Ucundaki yuvarlak metal hafif bir serinlik sağlıyor.                                                             
  • Kapatıcılığı az.                                               
  • Aydınlatma sağlıyor.                                        
  • Çizgilere dolma sorunu yaşamadım.                 
  • Tüpte çok az var. Çabuk bitiyor.       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder