17 Eylül 2016 Cumartesi

HİMALAYA KAYISI - ALOE VERA YÜZ TEMİZLEYİCİSİ

Gratis'in bayram indirimden kaçırılmayacak fırsatlar vardı. Ben bu aralar kendimi tutmaya çalışsam da tutamadım. Ve bu indirimde Himalaya markasıyla tanıştım.






İçeriğinin organik olduğunu duymuştum ama araştırmamıştım. Hiç bloggerlardan adını duymayınca bana çok umut vadetmiyordu. Ta ki Görkem Karman Himalaya markasına ait cevizli peelingi övene kadar. Geçenlerde yayınladığı siyah noktalara uygun fiyatlı iki çözüm videosunda Himalaya markasının cevizli peelingini önerdi. Hatta kendisinin ve çevresindekilerin çok memnun kaldığını söyledi. Ben de o anlatınca çok heveslendim. Diğer gün almaya gittim. Ama bulunduğum yerde ki iki şubesinde de yoktu. Hiç mi gelmemişti yoksa alıp bitirdiler mi bilemiyorum.

Cevizli peeling olmayınca bir hevesim kırıldı ama Himalaya markası da güzel bir indirimdeyken bir ürününü denemek istedim. Ben de Kayısı - Aloe vera lı cilt soyma etkili hassas yüz temizleyicisini aldım. 
İki gündür kullanıyorum. Makyajımı temizledikten sonra İki defa kullandım. Bir kere de duştayken kullandım. (Bu kadar sık kullanmasam daha iyi. Siz bana bakıp bu kadar sık kullanmayın cildinize zarar verebilirsiniz. )

Bu kullanımlarda farkı gördüm. Bu farkları da madde madde anlatacağım.

  • İçindeki küçük parçacıklar biraz sert gibi gelebiliyor ama benim cildime zarar vermedi.
  • Çok az miktarı bile tüm yüzüme uyguladığımda yetti. Uzun süre gidecek gibi.
  • Cildimi muhteşem bir şekilde yumuşak yapmıyor.
  • Hafif bir gerginlik oluşturuyor.
  • Temizlenmiş hissi veriyor. 
  • Siyah noktalarımı arındırıyor ve azaltıyor.
  • Ölü derileriden arındırıyor.
  • Cildimi yeniliyor.
  • Cildimdeki pürüzler azaltıyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder