7 Eylül 2016 Çarşamba

GÖZALTI KAPATICISI


FLORMAR PERFECT COVERAGE LIQUID CONCEALER

Geçenler de Flormar da çok iyi bir indirim oldu. % 70' e varan indirim olunca bir kaç ürünü deneme fırsatım oldu. Aldıklarımdan biri de gözaltı kapatıcısıydı. 





Önce gözaltlarımdan bahsedeyim. Benim gözaltlarım bana göre çok mor. Kırmızı bir renkle nötrlediğimde belli olmuyor. Veya çok iyi kapatıcı olması gerekiyor. Ama günlük kullanımda bu kadar detaylı bir makyaj yapmıyorum. Normal kapatıcılıkta bir gözaltı kapatıcısı kullanarak günü kurtarıyorum.



Bu yazımda da en son aldığım ve bir süredir kullandığım Flormar Perfect Coverage Lıquıd Concealer dan bahsedeceğim.

  • Kapatıcılığı orta derecede. Günlük kullanım için ideal bir kullanımı var.                                                    
  • Hafif turuncu olması nedeniyle gözaltı morluklarını nötrlemekte.                                                          
  •  Gözaltlarına hafif bir aydınlık vermekte.                                                                                                
  • Gözaltlarına kolay uygulanıyor. Ambalajı güzel.                                                                                    
  • Çizgilere dolma sorunu var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder