21 Temmuz 2016 Perşembe

ERKEK ARKADAŞIMIN GÜNEŞLENME MACERASI



İki seferdir Sarımsaklı' ya erkek arkadaşımla birlikte gidiyoruz. O güneş krem, nemlendirici gibi şeyler sürmeyi sevmez. Neymiş elleri, vücudu yağlı yağlı oluyormuş.


Ben sürelim diye ısrar ettim ama beni dinlemedi o sadece çok az yüzüne sürdürdü. Ondada ikide bir ''yüzümde beyaz beyaz kaldı mı? belli oluyor mu? diye sordu. Neyse biz bu sezonun ilk güneşlenmesini yaptıktan sonra eve geldik. Dinleniyoruz. Ama erkek arkadaşım cayır cayır yanıyor. Omuzları yanmış kıpkırmızı olmuş.




O yanıklarına bir şey sürdürmedi. İki günü yana yana geçirdi. Sonra derisi soyulmaya başladı. Omuzları, kollarının üst tarafı soyuldu. O yanmasını o şekilde atlattı.


Sonra biz yine hadi denize gidelim dedik. Erkek arkadaşım geçen seferden ders almamış olacak yine krem sürdürmüyor. Bir de rüzgardan dolayı biz denize girmek yerine daha çok güneşlendik. Onun şansına bir de güneş onun tarafına vurdu. Ben gölgedeydim. Sonra biz çıktık yola geliyoruz. Erkek arkadaşımda yanmalar başladı. Kıpkırmızı olmuş. Ama bu sefer bacakları yanmış. Şortundan aşağısı çok fena kızarmıştı. Bu seferki bir öncesine göre daha kötüydü.






Basarken bile canım acıyor yürüyemiyorum diyordu. Biz cumartesi günü gitmiştik denize pazarda başka yerlere gidecektik. Ama bacakları çok fena yandığı için bırakın başka bir şehire gitmeyi evin içinde gezemedi.



Bir daha ki sefere denize gittiğimiz de krem sürdürecek mi sürdürmeyecek mi merakla bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder