21 Haziran 2016 Salı

NYC BIG BOLD BRONZER





Yazın vazgeçilmezi bence. Ben daha yaz gelmeden almıştım. O aralarda havalar serin bir türlü güneş çıkmıyor. Bronzerı da kullanmak için can atıyorum. İkide bir gözüme çarpıyor. 

Bir gece dışarı çıkmak için hazırlanıyordum yine gözümün önünde. Kullanacağım seni bu gece dedim. Onu o gece far olarak kullandım. Ama o kadar güzel durdu ki hiç öyle duracağını tahmin etmemiştim. Hatta kız arkadaşlarım farın ne güzelmiş dediler. Tamam bronzerı artık her yere kullanırım dedim. 

Ben bronzerı far olarak kullanmaya devam ederken yaz geldi tabi. Yüzüme kullanmaya başladım. Bazen allık olarak sadece yanaklarıma kullanıyorum. Öyle kullandığım zamanlarda da çok doğal durdu. Ben bronzerın her kullanımına bayıldım. Nasıl kullanırsanız kullanın çok doğal duruyor. Etkisi çok güzel. Mat olması da güzel. 


Tek kat hafif bir şekilde sürdüğümde sağdaki gibi güzel ve çok yoğun durmayan bir renk verdi. Far olarak kullanacağım zaman daha yoğun kullandım. O şeklide soldaki gibi oldu.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder