20 Haziran 2016 Pazartesi

I ORIGINS





2014 yapımı bir film ama ben daha yeni izledim. Film ilk başlarda beni sıktı. Bir moleküler biyoloji uzmanın bir buluşuyla ilgili. Başlarda bir kızın gözlerinden etkileniyor ve romantik sahneler daha ilk dakikadan başlıyor. İlk sahnelerin romantik dram olması beni biraz sıktı. Tavsiye edilen bir filmdi. Bu muymuş dedim. Ama ilerleyen aşamalarda bilim kurgu kısmının ağır basması filmi hareketlendirdi. Sahneleri anlatmamak için tutuyorum kendimi ama '' Böyle bir şey olur muymuş? Yok artık. '' dediğim sahne oldu. Sonrasında zaten büyük bir merakla acaba ne olacak diye izledim. Son sahnesi de çok etkileyiciydi. O sahneyle içinizde hissediyorsunuz her şeyi. İçinizde bir şeyler kalarak film bitiyor. Film bitince de düşünmeye başlıyorsunuz. Böyle bir şey olabilir mi? Nasıl olur? diye.

Bence izlenilmesi gereken filmlerden biri. Başlarda sıkılıp bırakmayın. O sıkıcı bölümü atlattıktan sonra kapatmak istemiyorsunuz zaten. Sonuna kadar geldiğinizde de o son sahneyle içinize yer ediyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder