10 Ağustos 2016 Çarşamba

GARNIER AMBRE SOLAIRE İLE GÜNEŞLENME


Bayram tatilinin 9 gün olmasıyla çoğu kişi yazlık yerlerde tatil yaptı. Bende bayramı memleketimde geçirdikten sonra hafta sonu küçük bir tatil yaptım. 

Sarımsaklı' ya gittim. Cumartesi günü aslında hava güzeldi ama rüzgar vardı. Denize girince üşüdüğüm için gün boyu denizde duramadım. Sahilde güneşlendim.





Güneşlenirken de denize girerken de vücudumda yağlı his olmasını sevmiyorum. Garnıer Ambre Solaıre spreyini aldım. Önceden hiç kullanmamıştım. Yorumlara da bakmamıştım ama Gratis' te yanlış hatırlamıyorsam 28 tl gibi bir fiyata aldım. İndirimde olması dolayısıyla bana cazip geldi.

 Bu sezonda iki kez denize gittim. İlk gittiğimde yanma korkusundan dolayı sürekli Garnıer Ambre Solaıre spreyi sürdüm. Bende yağlı his bırakmadı. Beni rahatsız etmedi. Bende sürekli sürdüm.

2. gidişimde rüzgar estiği için daha çok güneşlendim. Ama bu sefer spreyi bir kere sürdüm. Yattım. Denize girip çıkmama rağmen vücudumda kalmış etkisini göstermiş. Hiç kızarmadım. Yanma hissi olmadı. Tenime bir iki ton koyulaştı gayet güzel.

Kokusunu çok sevmedim ama kokusu da çok uzun süre burnuma gelmedi. Sürerken bir tek hissettim sonra ne kokusu kaldı ne o ilk anki yağlı hissi. Hemen emilmesi ile kokuda o yağlı hissi de kayboldu.

Sprey olması da çok hoşuma gitti. Sprey ürünler her zaman daha sıvı formda olur. Bu yüzden vücuduma daha rahat dağıttım. Ben memnun kaldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder