14 Haziran 2016 Salı

Blogumla İlgili 10 Madde

Blogumla İlgili 10 Madde



1. Amacım

Sizlerle paylaşmak istiyorum. Nedir bu paylaşacaklarım? Öğrendiğim şaşırtıcı bilgiler, Yaşadıklarım, Gezdiğim yerler, Keşfettiğim kültürler, Bir solukta okuduğum kitaplar, Bu film çok etkileyiciydi izlemeye ne dersiniz? diyeceğim filmler, daha neler neler...


2.Tarih

Yazmaya 14 Haziran 2016 da başladım. Ama blog yazmaya karar vereli 3 ay kadar oldu. Bu dönem ne yapabilirim? Nasıl olur? gibi sorularla geçti. Sürekli araştırma yaparak daha da cesaretlendim ve ilk adımımı attım. Ama benden söylemesi çok heyecanlı.

3. İlk Yazmaya Karar Verdiğim An

İlgili olduğum konularla ilgili bloglar, youtube kanalları sürekli takip ediyordum. Tabi takip ettikçe özeniyordum. Bende yaparım bunu dedim ve o gece 9 sularında internette araştırmaya başladım. Şu anki tarihe kadar da araştırdım sürekli. En sonunda da  başladım. 


4.Karar Verme ve Başlangıç Arasındaki Dönem

Bence bu dönem biraz zorlu ama güzel. Sürekli araştırıyorsunuz '' Aa neler yapmış! '' dediğiniz bloglar çıkıyor karşınıza. Farklı farklı bloglar incelediğiniz için farklı ilgi alanlarınız oluşmaya başlıyor. ''Dur şunada bakayım, şu yazıda ne anlatmış, ne ilgi çekici bir başlık'' gibi cümleler kuruyorsunuz. Ve keyif aldığınız bir şeye dönüşüyor.

5. Diğer Bloglar İle İletişim

Ben hiç bir bloga mail atmamıştım bu zamana kadar. Ama kafamdaki sorularda internette araştırınca geçmiyordu. Çünkü herkes kendine göre cevaplıyordu ve çok çeşitli cevaplar vardı. Bu dahada kafamda sorular oluşturdu. Sonra ''Tahsin Sungur (http://www.bolkafein.com/) ile Burak Güngör (http://www.burakoli.com/) '' mail gönderdim. Bana hemen dönüş yaptılar. Hatta daha fazla ertelemeyip bugün açmama cesaret verdiler. Bence sizinde aklınızda blog açmak varsa bana veya başka bir bloggera mesaj atabilirsiniz.



6. İlk Yazım

İlk yazımın ne olacağıyla ilgili çok kararsızdım. İlgi alanlarımı düşünüyordum. Sonra her biriyle ilgili konu bulup acaba bunu mu yazsam yoksa bunu mu yazsam diye düşünüyordum. Sonra bir konuya yoğunlaşmak yerine blogumla ilgili yazmaya karar verdim.





7. Yazmaya Başladıktan Sonraki Dönem

Daha fazla araştırma yapacağım. Kendimi geliştirmeye çalışacağım. Sizinle iletişim halinde olup blogumu fikirlerinize göre şekillendireceğim. Kısacası keyif alacağınız bir alan olması için daha çok çalışacağım.


8.Destekçilerim

O gece ilk ben bunu yapacağım dediğimde erkek arkadaşıma söyledim. Erkek arkadaşıma anlattım büyük bir heyecanla. O da heyecanımdan etkilendi. Yap dedi heyecanla. Şuanda da bu gidişatı yakından takip ediyor. Bana destek oluyor.


9. Tavsiye

Blog açmayı düşünen arkadaşlar şuan çok başındayım ama sizde cesaretli olun ve başlayın. Eminim pişman olmayacağımıza. Kim sevdiği işi yaparken pişman olur ki. Ben ilk adımımı attım sıra sizde. Eğer yapabileceğinize inanıyorsanız durmayın hiç başlayın.


10. Teşekkür

Bu ilk yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Umarım okurken sıkılmamışsınızdır. Size keyifli bir an sunmuşumdur. Her türlü sorunuz için benimle iletişime geçebilirsiniz. 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder